سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با این پنج مبل خاص منزل خود را شیک و زیبا کنید

مبلمان فضای زیادی در خانه به خود اختصاص می‌دهند و اولین چیزی است که به محض ورود به هر خانه مورد توجه قرار می‌گیرد.
مبلمان در دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل به جزئی جدایی ناپذیر از وسایل هر خانه‌ای تبدیل شده است و شاید بتوان گفت که خانه بدون مبل، مگر در موارد خاص، کمی ناقص به‌نظر می‌رسد. برای این که بدانید چند نوع مبل وجود دارد در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

مبلمان چستر

این مدل پرفروش مبل، با پشتی کوتاه، دسته‌های پهن و بدنه دکمه‌دار، مبلمانی شیک، راحت و در عین حال رسمی است. ویژگی مهم مبلمان چسترفیلد این است که هم می‌تواند انتخاب خوبی برای نشیمن باشد و هم مبلمانی مناسب و شیک برای پذیرایی. می‌توان روی آن لم داد و تلویزیون دید و یا رسمی نشست و از هم صحبتی با مهمانان لذت برد.

 ولی مدل‌های دیگری از مبل چسترفیلد هم هستند که دسته‌های گرد دارند و لبه‌های اغلب منحنی شکل است. این مدل از مدل‌های مکعبی بزرگ‌تر هستند و طبیعتا برای سالن‌های بزرگ مناسب‌تر هستند.

مبلمان در دکوراسیون منزل

مبل ال

شاید مبل ال یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید مبلمان در دکوراسیون منزل باشد. یعنی هر کدام از ما که به دنبال خرید مبل هستیم، حتما یک بار مبلمان ال را برای فضای مورد نظرمان، تجسم می‌کنیم. برخی مبل ال را بزرگ و جاگیر می‌دانند. برخی آن را راحت می‌دانند چرا که می‌توان روی آن حسابی لم داد و خوابید. ولی مهم‌ترین ویژگی مبل ال این است که به واسطه آن می‌توانیم از فضای کنج خوب استفاده کنیم. پس اگر سالن کوچکی دارید می‌توانید با خرید یک ست مبل شامل یک مبل ال و یک مبل تک‌نفره، یک اتاق نشیمن شیک و کاربردی داشته باشید.

مبلمان در دکوراسیون منزل

مبل روستیک

روستیک اشاره به حس و حال آشنا، گرم و صمیمی روستایی دارد. پس هر مبلمانی که به سبک روستیک است، دعوت کننده، کمی غیر رسمی، با ظاهری پرداخت نشده و طبیعی است. این مدل مبلمان به طبیعت و بافت دست نخورده متریال نزدیک‌تر هستند و در رنگ‌های طبیعی بیشتر دیده می‌شوند.

مبل روستیک

مبلمان فانتزی

خلاقیت در مبلمان فانتزی، حرف اول را می‌زند. این مبل‌ها تاحدودی با تعریفی که ما از مبل در ذهن داریم، متفاوت هستند. مبل‌های فانتزی ممکن است فرم یا متریال متفاوتی داشته باشند. همین تفاوت‌ها موجب شده است تا در لیست جدیدترین مبلمان 1400 قرار بگیرند.

مبلمان فانتزی

مبلمان راحتی لاوسیت

مبل لاوسیت، یکی از انواع مبل راحتی دونفره بوده که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. لاوسیت یکی از انواع مبل مدرن است که دارای 2 نوع هستند، هم مانند کاناپه و هم بدون پشتی. مبل لاوسیت این روزها در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به‌ویژه برای جلو تلویزیون بسیار کاربردی است. این مبل‌ها اغلب پارچه لطیف و نرمی دارند که موجب می‌شود نشستن‌های طولانی بر روی آن، خوشایند باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هفت میز کنسول شیک و مدرن برای دکور منزل را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله معماری و دکوراسیون دلتا همراه باشید .