سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست کردن مبل با فرش و پرده

رنگ‌های شاد و زیبای مبلمان و همچنین فرش‌ها و پرده‌ها به قدری متنوع هستند که انتخاب بین آن‌ها کار سختی می‌شود.

ست کردن مبل و فرش و پرده

ست کردن مبل و فرش و پرده در فضای پذیرایی یکی از دل مشغولی‌های خانم‌های خانه‌دار است. به دلیل  تنوع رنگ‌ها و مدل‌های این عناصر، شاید انتخاب برای افراد، کمی سخت باشد.  در این مطلب از مجله دلتا چند راهکار مفید به شما ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

دکوراسیون منزل

ست کردن مبل با فرش و پرده

ست کردن مبل و فرش و پرده، بسیار در  دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار است، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای  پرده‌ها و مبلمان داشته باشید این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل  خواهد شد.

بعد از ست کردن مبل با پرده، رنگ فرش را  انتخاب کنید. از فرش روشن نترسید، درست است که در نظر اول تمیز کردن آن،  کاری دشوار به نظر می‌آید اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به دکوراسیون داخلی می‌بخشد به سادگی گذشت.

 هماهنگی رنگ مبل با فرش و پرده

اگر خواهان فضایی با حس و حال کلاسیک و  آرامش‌بخش هستید، از طیف رنگ‌های گرم استفاده کنید و از ترکیب تمام  رنگ‌هایی که انتخاب کرده‌اید در جزییات مبل و فرش و پرده بهره ببرید.

در سبک کلاسیک، برای عمق دادن به فضا،  تمام رنگ‌ها در بافت‌ها و شکل‌های مختلف می‌توانند در منزل شما تکرار شوند.  در این صورت، فضای کلاسیک زیبایی را می‌توانید در منزل خود تجربه کنید.

ست کردن مبل و فرش و پرده

 ترکیب رنگ‌های مختلف در دکوراسیون

اگر مایل هستید تا در فضای داخلی خانه خود  تفاوت ایجاد کنید، می‌توانید تمام رنگ‌هایی را که برای ست کردن مبل و فرش و  پرده در دکوراسیون منزلتان انتخاب کرده‌اید به کار ببرید.

این کار مهارت زیادی می‌خواهد اما اگر  نتیجه خوب از آب درآید، بسیار هیجان انگیز است. می‌توانید چند مبل با  رنگ‌های مختلف و فرشی با طیف‌های رنگی متفاوت و پرده‌ای از ترکیب رنگ‌های  مختلف منزل را در کنار هم ست کنید.

 فرش ایرانی در دکوراسیون منزل

برای این‌که فضای اتاق‌تان را از کسالت و  بی‌روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش‌های پر نقش و نگار  ایرانی با رنگ‌های بسیار شاد است.

برای این که فضا زیبا‌تر باشد می‌توانید  از کوسن‌هایی زیبا با نقش‌مایه‌های همان فرش‌ها استفاده کنید. فرش ایرانی  پر نقش و نگار است به همین دلیل، سعی کنید در کنار آن از پارچه‌های ساده‌تر  استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب بیشتر در این زمینه، “دکوراسیون اتاق خواب مدرن و اروپایی” را در مجله دکوراسیون دلتا را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

ایده‌های متنوع برای چیدمان مبلمان راحتی 

زیبایی خانه خود را با اکسسوری دو چندان کنید 

5 اشتباه در دکوراسیون که انرژی مثبت را از بین می‌برد 

دکوراسیونی گرم برای فصل سرد سال 

در چیدمان اتاق کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.